Kundeservice

Har du et spørgsmål? Intet problem! På denne side finder du en oversigt over emnerne med de oftest stillede spørgsmål.

01

Kundeservice

Kunden er central i Femilet Kundeservice. Er der opstået et problem med et køb, er der ukendte oplysninger om din ordre, eller har du problemer med at logge ind? Så er vi der til at hjælpe dig i hverdagene. Dette kan gøres på telefon, mail eller via chatfunktionen på vores hjemmeside. Vi er tilgængelige fra 13:00 til 17:00 mandag til fredag. Mail, chat og telefonsamtaler vil foregå på engelsk.
02

Ordre & Levering

Har du et spørgsmål om status på din ordre, eller vil du gerne have information om, hvordan du kan annullere den? Alt dette og mere kan du finde på ordre- og leveringssiden.
03

Sikker betaling & garanti

På denne side finder du vores forskellige betalingsmetoder, gavekort og den nødvendige information om privatlivspolitikken og sikkerheden hos Femilet. Du finder også information her om vores uafhængige anmeldelsesværktøj kaldet Wizville.

Alle priser vist i vores webshop er inklusive moms og eksklusiv forsendelsesomkostninger.
04

Ombytning og retur

På denne side finder du svar på spørgsmål om ombytning og returnering af dine køb. Du kan læse, hvordan du returnerer dine varer, og hvilke krav din returnering skal opfylde.
05

Click & Collect

Hvad er fordelene ved Click & Collect, og hvordan fungerer det? Svarene på disse spørgsmål (og flere) kan findes på denne side.
06

Vores butikker

Vil du hellere handle i en af ​​vores Femilet koncept butikker? Hvor kan du finde vores butikker, og hvordan indgiver du en (butiks)klage? Mere information om dette kan findes på denne side.
07

Min konto

På denne side finder du mere information om din konto. For eksempel hvordan du ændrer adresse, hvordan du ændrer din adgangskode, men også hvad der sker med dine ordreoplysninger.
08

Produkt information

Hvad er den bedste måde at vaske dit badetøj eller lingeri på? Her kan du finde oplysninger om vores produkter ligesom du kan finde den korrekte størrelse.
09

Garanti & reparation

Har du en klage over en vare eller vil du vide, hvilken garanti Femilet tilbyder? Du kan finde disse oplysninger på siden 'garanti og reparation'.
10

Kampagner

På denne side finder du information om udsalget, kampagnebetingelser, samarbejder og om betaling med gavekort. Du kan også her finde ud af, om varerne fra webshoppen også er tilgængelige i butikken.

Kan du ikke finde svaret på den relevante side?

Tøv ikke med at kontakte os:

Mail: info@femilet.dk
tlf: +45 7071 5548

Produkt er tilføjet til kurven

Se kurv