landscape_placeholder

Vend din skærm til stående tilstand for at få en bedre oplevelse

stores

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

 
Du kan blive oprettet som VIP i vores Femilet konceptbutikker eller her på hjemmesiden. Hvis du vil oprette en VIP konto på hjemmesiden skal du gøre følgende:
1) Klik på login ikonet i toppen af siden
2) Udfyld alle felter markeret med *
3) Klik på “Opret konto”

Når du har oprettet en VIP konto, kan du altid se eller opdatere dine oplysninger ved at logge ind.

Bemærk, hvis du er oprettet som VIP i vores konceptbutikker, er du ikke automatisk oprettet på hjemmesiden. Du kan derfor oprette en VIP konto på hjemmesiden, med de samme oplysninger som du er oprettet med i vores konceptbutikker. Derefter vil butikspersonalet også kunne se køb, som du har foretaget på hjemmesiden, og vejlede dig på baggrund af dette. På nuværende tidspunkt kan du desværre ikke se køb foretaget i vores konceptbutikker på din VIP konto på hjemmesiden.
1) Klik på login ikonet i toppen af siden
2) Indtast din email-adresse og adgangskode
På din personlige VIP konto kan du hurtigt finde alle dine ordrer, du kan spore forsendelsen, gemme forskellige leveringsadresser og meget mere. Vi kan også guide dig bedre, hvis vi kender de produkter, som du tidligere har købt. Hvis du ønsker at modtage nyhedsmails får du inspiration og personlige tilbud direkte i din indbakke.
For at tilføje eller redigere en adresse skal du først logge ind på din VIP konto. Under "Adresser" kan du ændre din adresse eller tilføje en ny.
Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du blot nulstille den.
1) Gå til loginikonet øverst på siden
2) Klik på "Log ind" og vælg "Glemt adgangskode”
3) Indtast din email-adresse, og klik på "Nulstil"
4) Du modtager derefter et link til at nulstille din adgangskode via email

Vil du ændre din adgangskode?
1) Log ind på din kundekonto
2) Under "VIP konto" kan du ændre til en ny adgangskode
Kontakt kundeservice på denne email:
info@femilet.dk. Så snart din VIP konto er slettet, modtager du en bekræftelse via email.
Hvis du vil afmelde dig nyhedsbrevet, finder du et link til afmelding i bunden af ​​hvert nyhedsbrev. Du kan også bruge kontaktformularen til at sende en email til kundeservice, eller fjerne dit “ja-tak” til nyhedsbreve via din VIP konto. Hvis du har problemer med at registrere og / eller afmelde dig, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Når du har placeret alle dine ønskede varer i indkøbskurven, skal du klikke på "Vis kurv". Du får nu vist en oversigt over alle varer i indkøbskurven. Her har du muligheden for at indtaste en værdikode. Klik derefter på "Godkend min kurv". Derefter kommer du til registreringen (personlige data). Du kan nu logge på med din eksisterende VIP konto, hvis du ikke allerede er logget ind. Du kan også vælge at foretage din bestilling uden at logge ind. Hvis du er logget ind har vi gemt dine leverings- og betalingsoplysninger, og du kan derfor hurtigere komme videre. Hvis ikke du er logget ind, skal du udfylde leverings- og betalingsoplysninger. Du skal derefter vælge leveringsmetode. Når alle oplysninger er korrekte klikker du på “Godkend min ordre”, hvorefter du kommer til betalingssiden. Tjek at alle oplysninger er korrekte og klik på “Gå til betaling”. Herefter skal du vælge betalingsmetode. Efter vi har modtaget din ordre, modtager du en email, der bekræfter modtagelsen af ​​din ordre og hvilke varer du har købt.

Bemærk venligst, at du ikke kan lave ændringer ved din ordre, når du har modtaget ordrebekræftelsen.
Du skal blot søge efter den ønskede vare eller serie i feltet "Søgning" i øverst på siden. Hvis du ikke kender navnet på serien, kan du indtaste den ønskede produktform, f.eks. “T-shirt bh”. Du kan derefter forfine søgeresultatet, som du ønsker, og vi er sikre på, at du finder den vare, du leder efter!
Når du har placeret alle dine ønskede varer i kurven, skal du blot klikke på ikonet "Se kurv", så kommer du til kurven, og du kan se alle varerne i kurven. Her finder du alle detaljer såsom størrelse, farve, antal og pris. Hvis du har skiftet mening og ikke ønsker at bestille en vare, skal du klikke på knappen "Fjern produkt". Herefter fjernes varen fra din kurv. Varer kan altid tilføjes til kurven igen, hvis ikke de i mellemtiden er blevet udsolgt.
Hvis du har en værdikode, kan du indtaste den i trin "Min kurv" i det felt, der vises for den. Rabatbeløbet udregnes og trækkes fra subtotalen. Bemærk, at flere rabatkampagner ikke kan kombineres med hinanden.
I tilfælde af at din værdikode ikke fungerer, vises en meddelelse om, at koden er ugyldig.
Opfylder du alle kriterierne i tilbuddet (minimum ordremængde, indkøbskurvbeløb eller er produkterne en del af kampagnen)? Bemærk, at flere rabatkampagner ikke kan kombineres med hinanden.
Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte kundeservice ved hjælp af kontaktformularen her.
Du kan vælge Click & Collect og hente din bestilling i en af vores Femilet konceptbutikker. Dette er ganske gratis. Du vil modtage en mail, så snart varerne er klar til at blive hentet (og du kan selvfølgelig få dem pakket ind i butikken, hvis der er tale om en gave).

Du kan vælge levering til en Bring pakkeshop. Dette koster 49 kr. Køber du for over 599 kr. er levering til Bring pakkeshop gratis.

Levering til døren med Bring. Dette koster 69 kr.
Leveringstiden er 3-5 hverdage. Når din ordre sendes modtager du en email med information omkring din ordre og et trackingnummer. Du kan altid følge din ordre med trackingnummeret.
"Vi leverer til hele Danmark.
Vi leverer ikke til Grønland og Færøerne."
Du kan tracke din ordre ved at klikke direkte på trackinglinket i den email, du modtager, når din ordre sendes.
Kontakt venligst vores kundeservice på info@femilet.dk
Du kan frit vælge mellem følgende betalingsmetoder: Dankort, MasterCard, Mastercard debit, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, JCB, Forbrugsforeningen, Mobilepay, Apple Pay og Google Pay.

Vi pålægger intet gebyr i forbindelse med betaling af din ordre.
Vi beklager, hvis ikke det har været muligt for dig at gennemføre betalingen for din ordre.

Mulige grunde til at din betaling med betalingskort ikke kan gennemføres:
  • Tjek at kortnummeret er korrekt
  • Tjek udløbsdatoen på dit betalingskort
  • Tjek kortets kontrolcifre på bagsiden

Oplever du, at en forventet betaling i MobilePay ikke er gennemført, kan der være flere årsager. Fx kan dit kort være udløbet eller at der ikke er dækning på kortet.

Få overblik over dine betalingsaftaler i MobilePay-appen:
  • Klik på 'Menu' (nederst i højre hjørne)
  • Vælg 'Betalingsaftaler'
Du har naturligvis de lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, men hos Femilet vil vi gerne tilbyde dig en ekstra god service, og du kan derfor også benytte dig af vores 30 dages returret og gratis returfragt - også på udsalgsvarer - gældende fra den dag, du modtager dine varer.
Benytter du dig af vores 30 dages returret, så skal varerne returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen.

Du kan benytte vores bytteservice i Femilet konceptbutikkerne. Ønsker du at bytte din web-vare til et andet produkt eller en anden størrelse skal du derfor blot tage ned i din nærmeste Femilet konceptbutik og medbringe din ordrebekræftelse. Vi kan dog ikke garantere, at butikken ligger inde med netop det produkt, du har købt på vores webshop.

Du kan også returnere dine varer i en Bring pakkeshop.
Find din nærmeste Bring pakkeshop her: Oversigt over Bring pakkeshops.
Før du kan returnere din pakke i en Bring pakkeshop skal du via vores returpartner ShopRunBack oprette din retur. Klik her for at oprette din retur.

Følg disse trin for at returnere dine varer via en Bring pakkeshop eller pakkeboks

Trin 1)
  • Udfyld returformularen med dit ordrenummer og de 3 første bogstaver i dit efternavn
  • Tjek at alle oplysninger er korrekte
  • Vælg de produkter du ønsker at returnere samt årsag til returnering
  • Vælg returmetode
Trin 2)
  • Gør din returpakke klar: Print returlabel eller vælg labelfri returkode
  • Sæt returlabel på din pakke eller skriv din returkode på pakken
Trin 3)
  • Aflever din returpakke i en Bring pakkeshop
Trin 4)
  • Så snart vores lager modtager din returpakke, bliver varernes stand tjekket
  • Du vil efterfølgende modtage din returbetaling via samme betalingsmetode, som blev brug til betaling
Husk at gemme din Bring-kvittering som dokumentation for, at returpakken er afsendt.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, tilbagefører vi pengene til din konto indenfor 10 arbejdsdage.

Du kan vælge at få pengene tilbage eller bytte til en anden størrelse. Hvis du ønsker at bytte til en anden type vare, skal du lave en ny bestilling og sende returvarerne tilbage med ønsket om refundering af beløbet. På denne måde kommer din faktura til at passe.
Du kan returnere varen som beskrevet ovenfor og herefter bestille den ønskede vare. Alternativt kan du medbringe din vare i en af vores Femilet konceptbutikker sammen med din ordrebekræftelse og returseddel. Hvis butikken har den ønskede vare på lager, ombytter vi med det samme.
Vi tilbyder 30 dages gratis retur.
Send varen retur og angiv at du har modtaget en forkert vare. Vi tilbagebetaler herefter pengene, så du kan oprette en ny bestilling på den korrekte vare. Kontakt kundeservice hvis du har yderligere spørgsmål.
Alle varer hos Femilet er kvalitetsvarer og som udgangspunkt i højeste kvalitet. Nogle gange kan der naturligt være en fejl eller en mangel ved en vare, og i et sådan tilfælde skal du naturligvis kontakte os. Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få en ny vare tilsendt eller få pengene refunderet.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte os pr. mail eller telefon.

Varen sendes til:
Femilet Webshop
Skanderborgvej 277D, st.tv.
8260 Viby J
Tlf. nr.: +45 96 60 44 44
E-mail: info@femilet.dk
CVR: 37999512
Ja! Når du returnerer en vare tilbagebetaler vi pengene. Du har 30 dages gratis retur. Du kan også få dine penge refunderet i en af vores Femilet konceptbutikker. Husk at medbringe din ordrebekræftelse.
Ja! Femilet yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Hvis du har bestilt flere varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du har modtaget den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelse til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@femilet.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne og vedhæftet i ordrebekræftelsen.
Du kan vælge at få pengene tilbage eller bytte til en anden størrelse. Hvis du ønsker at bytte til en anden type vare, skal du lave en ny bestilling og sende returvarerne tilbage. På denne måde kommer din faktura til at passe.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os besked.

  • Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen
  • Prismærket skal stadig være fastgjort til varen (ellers gælder fortrydelsesretten ikke)
  • Gem Bring kvitteringen som dokumentation.

Når vi har modtaget varen, tilbagefører vi pengene til din konto indenfor 10 arbejdsdage.
For at få maksimal glæde af dit lingeri og badetøj, er det vigtigt, at du kender din størrelse. Vi hjælper meget gerne med en gratis personlig fitting i en af vores Femilet konceptbutikker. Du kan også bruge vores online størrelsesguide eller kontakte os via chatten, hvor vi vil hjælpe med rådgivning og vejledning.
Uanset hvilke bryster du er udstyret med fra naturens side, kan du påvirke den optiske fremtoning gennem dit valg af BH. Der er nemlig stor forskel på, hvordan forskellige BH’er former, støtter og styrer dine bryster.
Find din brysttype, og få vores anbefaling til dit valg af BH her.
Vi giver dig her det store overblik over de vigtigste BH-typer med deres karakteristika og særlige egenskaber. Find vores store BH-guide her.
Dit lingeri, undertøj, badetøj og lifewear holder sig smukt og behageligt i længere tid, hvis du er omhyggelig med at vaske og opbevare det på den rigtige måde. Find vores vejledning her.
  • VIP konto
  • Bestilling
  • Levering af din ordre
  • Betaling
  • Returnering
  • Diverse

Har du andre spørgsmål?

Kontakt kundeservice her

Hurtig levering på 3-5 hverdage

30 dages gratis retur

Fri fragt til pakkeshop over 699 kr.

Gratis levering med Click & Collect